Saturday, August 18, 2007

The Romanian Cousin

www.noiq.ro - You don't need IQ for beauties

8 comments:

Anonymous said...

Stimate domnnule Martin,

Am vazut ca ati intrat pe blogg-ul "Cafe Gradiva", al "dlui" D.Biftoi.

Intrucat acolo se practica dezinformarea si manipularea grosolana, dintr-o ura bolnava fata de tot ce le contrazice ideea de "beatitudine in idolatrizarea psihanalizei", comentandu-se agresiv , cu ura chiar, la adresa oricarui isi permite sa intervina cu o pozitie alta decat "da, aveti dreptate, asa e", inventandu-se tendentios diverse apelative si situatii pentru a elimina de pe blogg pe oricine are astfel alta parere...( e si cazul meu si al altora, dl Mihai M. s.a.), va trimit spre lecturare, in limita timpului si interesului dvs, postari sterse de pe acel blogg de "dl" D.Biftoi si Georgiana Branisteanu (se lucreaza in tandem pentru asta acolo...) si o alta a mea de pe un nou blogg...

Procedez astfel deoarece ati intrat si postat pe pagina "Grup de lucru in Rorschach" pe 28/9/07 09:44, cu dupa ce "dl" D.Biftoi a publicat niste minciuni grosolane (si) la adresa postarilor mele...

Deci:

I. alpha spunea...

De ce sunteti atat de disperat, dle Biftoi?
Va fuge pamantul de sub picioare?
Ce mai oftica, mare, mare ! Il infierati proletar pe dl Delescu, si in aceasta postare reinvocati iar si articolul dansului postat anterior, desi...e deja discutat si se mai discuta la o postare anteriora, doar-doar...

Jenant!

Referitor la ce spuneti ca "psihanaliştii nu spun asemenea enormităţi într-o terapie", e posibil ca dvs sa intuiti doar ce s-ar putea intampla intr-o astfel de ipostaza in care nu sunteti (e greu de crezut ca v-ati putea teleporta, poate...in vis, la terapiile sau "terapiile" unor psihanalisti sau "psihanalisti, simultan !). Dvs chiar vorbiti si postati dintr-o teoretizare, insa...acolo, "jos", e cu totul altfel.
Nu mai spuneti nimanui ce ca zic acum: lumea nu mai poate fi tinuta cu vrajeli, cu prosteala. Sunt oameni ce au curajul sa spuna lucrurilor pe nume, ca pareri, ca experiente: psihanaliza e o cacealma. De ce va revolta intr-atata?

Spuneti succesiv in postarea dvs:

Nu voi starui...,

nu vad utilitatea ("recenzarii") unui demers...,

putem banui...,

presupun ca...,

probail ca filozoful...,

probabil ca o atare...,

...se pare, psihanaliza...

("Nu voi stărui asupra stufoaselor argumentaţii referitoare.." /"nu văd utilitatea unui demers atât de aprofundat aplicat la două texte irecuperabile" /"... la psihanaliză, putem bănui..." /"Presupun că filosoful american se referă..." / "Probabil că o atare viziune topografică îl determină..." / "... se pare, psihanaliza n-a reuşit prea mult")

La dvs, totul se "reduce la îndeplinirea plăcerilor" de a urâ?

Ceva...CERT aveti in argumentatia dvs, ca abundati de presupuneri?!

Va spun eu ce e cert: aveti o ofitca acuta ca sunt oameni cultivati, cu experienta si de viata si capabili, care va spun fie prin reviste, fie pe blogg, fie...verde in fata: CERT, psihanaliza e o cacealma, o iluzie, o vrajeala, e tarapia urii, e contra om, contra individ, contra familiei, contra societatii.

Vorba dvs: "psihanaliza n-a reuşit prea mult".
"In cativa ani, omenira va dori sa uite de psihanaliza" (Lacan)

Fiti mai calm. Ca aveti un razboi personal cu Cristian Burcos, e una, e treaba dvs. Va recomand a nu-l extinde catre oricine va arata "o alta parere" (citat din dl Teodor).

Acceptati ca nu toate persoanele sunt "iesmenite".

Oamenii rai, mor repede.

23/9/07 13:15


II. Comentariu "INJURIOS" sters de Georgiana Branisteanu:

Este incredibil cata josnicie...
Chiar nu te opreste nimeni, Georgiana?

Pentru Anamaria:

Asa cum am scris in ultima postare..., nu stiam daca vei ajunge sau nu sa citesti postarea mea. S-a sters si asta. Si pentru mine, indiferent ca ne-am mai contrazis sau avem, probabil, stil de viata si acceptiuni diferite, e superb ca tu spui "prietenei mele bune alpha" si eu iti raspund "multumesc, cu aceleasi sentimente". Daca doar asta ar fi singurul lucru bun de pe acest blogg, tot as fi multumita. Dar stiu ca nu e doar asta.

Bineinteles ca s-a sters postarea mea...Ura e maxima!
Pentru mine, indiferent ce ai zis sau postezi, dincolo de...discutii, pentru mine (si asta am zis-o si anterior, nu acum, doar ca raspuns la ce ai postat dupa ce ni s-au sters comentarii), tu, Anamaria esti...OM.
E ceea ce simt, de exemplu, spunand ca femeie "o iubesc pe Andreea Raducan " sau...,ca se leaga, pe Ana Maria, fata care a castigat Festivalul de la Mamaia din 2001 cu piese superba "Ochii tai..." ( ce melodie !).

Daca nu e cu suparare :
(Jean-Jacques Rousseau: "Femeile nu sunt facute pentru a fugi; cand fug inseamna ca vor să fie ajunse".

"Nu discut faptul că medicina (psihanaliza)poate fi utila pentru unele persoane, dar spun ca este fatala pentru neamul omenesc".

si...(John Dewey, specialist in psihologie aplicata):
"Educatia nu este pregatirea pentru viata, educatia este viata insasi")
24/9/07 22:34

III. O incredibila distorsionare a realitatii, o tendentionalitate iesita din comun, o incapabilitate de a accepta ca sunt si alte persoane ce cred altfel decat tine...impinsa abisal, o dorinta acerba de a se auzi doar pe sine si "da","exact","asa e" paroxistica... l-au impins spre a-si incheia "lucrarea" si, astfel, are blogg "inchis", AL LUI ! Supertare!

I-am raspuns explicit ca greseste grav NEVAZAND, insa a fost imposibil sa se dumireasca. Daca insa a realizat ce i-am transmis, asta e si mai grav, foarte grav. Cine stie, s-au mai vazut minuni, poate...se salveaza candva, se vindeca!

Ura, ura, ura!

Asadar, comentariul dlui Biftoi suna asa:

"Dragi colegi de blog,

Cum in ultimele zece zile am fost plecat in vacanta, indatoririle de administrator al blogului le-a preluat dna Georgiana Branisteanu, careia ii multumesc pe aceasta cale pentru disponibilitate. Incepand de azi revin, iata, in blogosfera cu norma intreaga.

Pt. alpha:
Evident, nu am sters nici un comentariu, nici pe ale dv. (cu o exceptie, dupa cum se va vedea), nici pe cele pentru dv., nici pe al lui Mihai M etc. Sunteti libera sa fantasmati ce doriti, asa cum de altfel procedati de obicei. Dar va sugerez sa pastrati un limbaj civilizat si sa renuntati urgent la cel din comentariul dv. de azi, ora 15:02, in care va permiteati jigniri grosolane la adresa colegei noastre Bella. Acesta este comentariul pe care vi l-am sters si va avertizez ca daca veti persevera cu injuriile, va voi elimina toate comentariile viitoare, indiferent de continutul lor. Nu e nimeni obligat sa va suporte umorile si vocabularul suburban. Inteleg ca, dintr-un motiv sau altul, sunteti interesata sa fiti prezenta pe acest blog, asa ca sfatul meu este sa reflectati bine la ce veti face."
25/9/07 17:12

Iata raspunsul meu, elegant si concret, civilizat si demn:

Dle Biftoi,

Inainte de orice, bun venit!

Recomandarea mea este sa lasati nervii deoparte si sa aveti o atitudine de echilibru pe acest blogg, unde la cu totul altceva se asteapta cineva care intra si lectureaza (daca nu apare "inchizitia"!) postarile,
inclusiv ca disponibilitate la dialog (care e logica blogg-ului, auzirea pe sine?!)...si nu numai (vezi si postarea "INJURIOASA":
"incredibil cum persoane care lucreaza, cel putin asa e in teorie, cu 'sufletul...clientului' [... :) ] pot sa aiba atata virulenta in manifestari ce tin de...").

Inteleg ca ati remarcat si "INJURIILE" din postarea mea la adresa Georgianei Branisteanu:

"Reductionism tipic. Daca nu poti sa contracarezi ideatic ceva, interzici. Tipic obsedatilor de putere, de 'preaplin de eu' sau 'indoctrinati' ce nu suporta alta idee, alta acceptiune.

Si atunci...inventeaza ceva, ca sa-si justifice siesi si 'mediului', intr-un stil troglodit, rudimentar, pentru scopul actiunii: sa ma aud doar pe mine aici, doar ce spun eu sau 'exact', "foarte bine', 'OK'...etc."

Ati facut niste precizari, dle Biftoi.

In primul rand, faptul ca nu dvs personal ati sters postarile nu are nicio relevanta, cata vreme "subalterna" dvs Georgiana Branisteanu a procedat astfel, atitudinea ei v-ati asumat-o predandu-i "cheia", mai cu seama ca "directiva" va apartine.

Intr-al doilea rand, "Evident"-ul dvs e un paravan tipic psihanalistului, prin care incercati sa va spalati pe maini. Vorba Bellei "nu suntem chiar toti prosti", cum credeti!

De bun simt insa atitudinea dvs prin care ati lasat postarile OK.

Din pacate insa, aveti perceptii distorsionate. Va inteleg, sunteti intre colegi, ati postat cu o evidenta doza de subiectivism la adresa "colegelor" si tendentios la adresa mea.

Va reamintesc ca eu am specificat de MULT timp ca, daca l-ati eliminat pe Cristian urmare a unui conflict pe care il aveti personal cu el, asta nu va da dreptul dvs sau pastratoarei de "cheie" a blogg-ului sa procedeze similar, doar ca...este cineva cu alta parere.

Iar ce a postat Bella, e incalificabil, dar asta nu va deranjat, dimpotriva.

Dvs exagerati maximal, fabuland si folosind calificative si expresii la adresa postarilor mele absolut ireale, doar ca sa justificati atitudinile violente si virulente, complet disproportionate, ale dvs la adresa celor ce au postat in contradictie cu dvs, cat si a celor ce v-au sustinut neconditionat in postari.

Cum am zis, daca pe Cristian l-ati atentionat anterior, am spus de mult ca acelasi lucru ar trebui sa faceti si cu Bella. Dar, deoarece va e "colega" si sustine ce spuneti, ati procedat in alt fel, cu alta masura.

Acum, incercati sa acreditati ideea postata de Georgiana fara nicio justificare la adresa mea cum ca ar...fi "jigniri" in ce am zis, iar dvs spuneti: "jigniri grosolane", "fantasmati", "umorile si vocabularul suburban".

E o smecherie ce nu tine, dl Biftoi, inchipuiti-va ca pe blogg nu sunteti doar dvs si Georgiana Branisteanu.
Nu e o fantasma, e o realitate, credeti-ma!
Iar despre "vocabular suburban", e o eticheta ce o resping categoric.

Atitudinea si postarile Bellei la adresa dlui Delescu si a mea, din considerente diferite, au baza
iritarea ei maxima stiind ca sunt persoane ce nu vor sa accepte "mirificitatea psihanalizei", considerand-o o cacealma.

Vreti exemple, dle Biftoi?

Iata:

1. "Dle Delescu...,daca, la fel, ati fi avut bunul simt sa cititi interpretarea "...(citat din ne-INJURIOSELE si neJIGNITOARELE postari ale Bellei, sustinute cu tarie de dvs, dle Biftoi!)

2. "Postarea lui Mihai M. venea in urma unei alte postari, sterse si aceea, a Bellei, unde ea spunea ca "sunt unele persoane ce nu se pot vindeca, irecuperabile "
23/9/07 20:01
etc...,
...asta la adresea mea, in postare adresata mie dupa ce postasem eu, dle Biftoi.

3.Postare a mea in urma a ceea ce chiar dvs ati mentionat, dle Biftoi, la adresa mea, pe una dintre paginile blogg-ului :

"Marisorul joc al dv asupra falsitatii unor asa-zise atribuiri ale mele de 'fraze pe care ceilalti
nu le-au scris' e jenant,
fantasmagoric chiar...
Si dv faceti un transfer smecheresc, deloc surprinzator...

Eu am specificat doar ce CE V-A ZIS DV DL DELESCU:
'felul deosebit de violent...!!'
Putina decenta, dle Baftoi !"

Adica, DVS ati postat "deosebit de violent", dle Biftoi. Asa v-a zis si dl Delescu, asa v-am zis si eu.

Poate acum e clar.

4. Bella said...
dumnezeule, n-o opreste nimeni? chiar nu se poate face nimic?
24/9/07 19:46

Desi pentru dvs nu are nicio importanta si va inteleg, fiind ateu, scrierea "dumnezeu" cu d mic iar Bella cu B mare e... Nu contest faptul ca Bella are ald "zeu", "al dreacu'...", complet diferit de ce a aflat prin parintele Cleopa, dar, cat de cat, putina masura si decenta! Am recomandat asta si alta data.

5. Din postarea dlui Delescu, socat de virulenta potlogariilor verbale ale Bellei la adresa sa:

"limbajul de tip 'aberatii, idiot, imbecil' ma obliga sa iau o distanta absoluta".

Ne-INJURII "nevazute" si SUSTINUTE de dvs, dle Biftoi !

6. ...Si ce mai plansete ale Bellei referitoare la cat de prost e dl Delescu...: "in umila incercare de a va dumiri macar intr-o singura privinta"...

Prost de-a dreptul, Delescu asta, nu-i asa dle Biftoi, vedeti ce de
ne-JIGNIRI, ce ne-INJURII?

7. Postare a mea pentru Bella:

...Hai, mama, e clar, e "prost" Delescu, asta! Pai, daca el "zice" ca psihanaliza are scheme de gandire reductioniste..., daca ii replic eu si-i zic la fel...si-l mai iau si la "misto", i-am tras-o ! Chestie de "imbecilizare" (alt termen din recuzita Bellei!,n.b.!).
La cata ura transpui in ce scrii la adresa dlui Delescu, mai ai putin si...
L-ati injurat pe Cristi Burcos. Pai, ce faci tu Bella, pe aci..., e...
Putina decenta !

Poate aveti lupa la dvs, dle Biftoi, macar asa am speranta ca veti vedea REALITATEA !

8. Postare a Bellei la adresa mea:
"Mai, fetitza, cine te crezi? … locul tau nu este aici, ci sigur in alta parte".

Ne-JIGNITOARE, ne-INJURIOASA postarea Bellei, dle Biftoi !

Replica mea a fost:
Ce ziceai, "n-am auzit pana acum ca psihanaliza sa fi produs vreun fanatic". Te-ai uitat in oglinda?

Atata ura ai in tine, incat...ai ochii probabil de "urangutan" care mananca "perisoare" cand citesti ceva contradictoriu cu ce afirmi tu."

Vedeti ce "jigniri" si "injurii", dle Biftoi? Ce a derajat, adevarul? Legatura "urangutan-perisoare" e din postarile Bellei, cum cred ca ati observat, iar legatura reala a Bellei cu Dumnezeu e notoriu ca e peste tot si...nicaieri.

Cat despre apelativul adresat mie, "fetiza", e logic ca daca-l are Bella, am mai spus, nu ma cobor la nivelul acesta al discutiilor, dar numai pe centura cred ca exista!

9. Bella catre profesorul Mihai Teodor (caruia ii stalceste in bascalie numele...), cel care i-a fost dascal si dlui Lucian Delescu):

"Domnule Mihai Tudor, faptul ca fostul dvoastra student a fost educat la..., la... si la... nu ii da nici o competenta..." si "Este, iertati-ma, pur si simplu o imensa gogorita cu aere de vedetism intelectual".

Supertare, dle Biftoi!

Vi s-a mai spus, dle Biftoi, va mai intreb si eu, referitor la ce ati postat dvs si Bella, daca
"autorizeaza pe cineva spre asemenea forme de insulte", cum ati facut dvs si Bella, si de ce sunteti printre "artizani la limita delirului", cum vi s-a spus de dl Delescu?

Doar ca va place verbul " a urâ"?

Va recomand, dle Biftoi, sa lasati falsitatea si amenintarile deoparte, nu mai utilizati agresiv amenintari, "interziceri", minciuni pentru a justifica faptul ca va displace ca exista si persoane ce nu sunt de acord cu ce credeti dvs, care nu sunt de acord cu psihanaliza.

Obisnuiti-va ca NU suntem obligate/-ti sa spunem DA la tot ce spuneti dvs!

Eu am mai recomandat si invit iarasi la calm.

Si subscriu la ce v-a spus o personalitate ca dl Delescu
(nu mai spuneti "soare" cand afara e "luna", nu mai spuneti destinatarului: "jignesti!", cand expeditorul e "incalificabil"!) :

"As fi recunoscator daca seria atacurilor la adresa mea personal ar inceta mai ales ca nimeni nu a comis nici un fel de delict si nimeni nu este obligat sa adere la un curent de gandire sau altul decat in functie de argumente ce merg chiar dincolo de viabilitatea teoretica spre un adevar stabil."

Personal, am dubii ca veti putea proceda astfel, atat dvs, dle Biftoi, cat si unele persoane din ariegarda dvs. Dar m-as bucura sa se intample astfel.
Si va urez succes, mult succes !

Cu simpatie,
Alpha
26/9/07 00:32

...Intre timp, a sters pe rupte!
Admirabil acest domn D.Biftoi!


IV. Iata o postare a lui Cargo, stearsa de dl Biftoi, pe care am salvat-o eu (alpha), aflandu-ma in acel moment pe acel blogg.

Il rog (si) pe aceasta cale sa afle...cumva de blogg-ul lui Cristian si sa intre aici, sa-si expuna liber ce are de spus (ps: este, dle Patrascu, un blogg realizat de un alt exclus de pe blgg-ul "Cafe...", in urma unui razboi personal al "dlui" D.Biftoi, despre care nu am chiar toate datele, blogg de care am aflat si eu in timp ce inca mai postam pe "Cafe..." si nu se stersese postarea cu care C.Burcos anunta link-ul pentru blogg-ul nou, nu interzisese "dl" Biftoi definitiv "intrarea" pe blogg doar pentru ce ii convine "dlui" sa auda).

http://replicalacafegradiva.blogspot.com/

Asa cum iti zisesem si pe ce re-postasem si textul tau, Cargo, pe "Cafe..." si a fost iarasi sters, iti zic iarasi : ...si nu uita, LUPTA-TE!

cargo said...

vad ca toti cunoasteti legea 213/2004,dar cati indeplinesc conditiile impuse si mai ales cati le respecta,pentru ca VASILE DEM ZAMFIRESCU care este filozof cu o analiza efectuata cu PAPADIMA face sedinte la telefon si tariful per sedinta este in functie de venitul familiei chiar daca ceilalti membri nu vor si nu accepta psihanaliza el spune pacientului ca trebuie sa se impuna .Oare care sunt rezultatele sedintelor la telefon,si care este viitorul pacientului si al viitorilor pacienti ai psihanalistului format de el.Va spun eu ;s-a ajuns la divort,un copil de 11 ani v-a creste cu un singur parinte plus traumele psihice pentru toti membri familiei si a rudelor apropiate.CE ati avea de spus voi cei care sustineti psihanaliza daca un membru al familiei voastre ar spune;DACA NU MAI EXISTA PSIHANALISTUL VDZ SI PSIHANALIZA MA OMOR SAU DISTRUG CE M-IA MAI RAMAS ADICA FAMILIA.Credeti oare ca nu este o manipulare sau macar o mare gresala a psihanalistului VDZ in aceasta analiza.In alt comentariu va voi spune mai multe dar acum nu pot intrucat am facut memorii catre colegiul psi si l-am actionat in judecata pe acest impostor.s-a stiti ca in 4 ani din care unul la telefon s-a primit o singura chitanta pentru 12 sedinte care la sediul cabinetului avea adresa la un bloc la etajul 5 dar aceasta jigodie practica la adresa intrarea drumul taberei bl.k2 ap 20 et.2,oare de ce si sunt curios ce o sa aiba de zis anaf-ul,colegiul,ipa si judecatoria.Daca ipa ar verifica dosarele candidatilor nu stiu cati dintre voi ati putea dovedi ca ati facut cele 400 sedinte neexistand chitante sau contracte confom legi 213 pe care o invocati toti sustinatori psihanalizei.Cred ca observati ca nu am spus nimic de psihanaliza,psihoterapii sau alte ramuri ale psi,dar uitativa la increngatura di srp-arpp;Papadima il analizeaza pe VDZ care il analizeaza pe Alfred dumitrescu care este presedinte al srp,si mai verificati de ce saitul srl este elaborat si intretinut de editura trei unde unul di patroni este ati ghicit VDZ,IAR LA CATEDRA DE PSIHANALIZA A UNIVERSITATI tITU mAIORESCU SEF ESTE vdz avand ca ajutoare directoare pr edit.trei si un pacalici CATALIN POPESCU,ATUNCI SAR PUNE INTREBAREA;cine pe cine sa controleze daca lucrurile care se intampla in psihanaliza din RO sunt legale si conform cu dogmele impuse de colegiu,ipa,legi,srp.Cam prea mare semnul de intrebare. La o discutie a mea cu VDZ ACESTA mi-a spus ca nici nu imi dau seama cat de buna si folositoare este psihanaliza pentru omenire,iar cand l-am intrebat de ce fiul lui care are 32 ani nu face sedinte mi-a spus ca nu este facut pentru asa ceva,probabil ca nu putea sa isi nenoroceasca propriul fiu si sa mai si plateasca pentru asta .Altadata voi copia si voi trimite si acte doveditoare in sensul celor de mai sus,.De ce pentru a fi un bun analizand trebuie sa indeplinesti urmatoarele;SA AI BANI/SA CREZI/SA AI TIMP/SA AI UN IQ PESTE MEDIU,dupa cum obs.banii sunt pe primul loc

26/9/07 00:40
Pana acum, am vazut ca nu a mai postat Cargo nimic acolo...Cu siguranta ca, oricum, daca ar face asta, "dl" D.Biftoi, din disperare si ura, nu i-ar da drumul postarii pe acel blogg, din disperare pentru ca se alege praful de psihanaliza "lui" si ura .

IV. Alta postare starsa de "dl" Biftoi:

alpha said...

Pentru Cargo:

Cazul tau este printre altele..., sunt atatia care, fie din rusinea pataniei (ca la...vrajitorie!), fie din scarba, fie din apasarea nenorocirii si dezastrul in care au ajuns ei si /sau cei din familia lor direct / indirect ca urmare a "directiei" in care i-a plasat psihanalistul/ psihanaliza (cu "gura" si "mintea" lor, evident...!), fie refuza, fie nu au puterea sa spuna...

Esti a doua persoana ce a intrat pe acest blogg dupa ce s-a interzis
postarea anonima...si care are curajul sa spuna !
(Mai este si Mihai M, cu aparitiii...periodice si de fiecare data a fost sters pentru ca spunea "altceva" decat se dorea aici...).

...Au fost persoane ce nu au mai intrat dupa ce pe acest blogg s-a interzis postarea anonima si care, inainte de asta, relatasera cateva fapte abominabile cauzate de psihanaliza si psihanalisti sau care erau in medicina sau alte domenii si sustineau ca psihanaliza nu e decat un rau, o minciuna, o cacealma si de multe ori doar un scop meschin de a stoarce bani pe seama credulilor si nepastuitilor.
N-au mai intrat...

Cargo, esti prima persoana care spune cazuri si nume. Felicitari ! Sunt convinsa ca vor veni si altii sau altele sa-si relateze despre nenorocirile traite.
Eu sunt un caz fericit, am scapat din...iad, dar tu spui ca S-A AJUNS LA DIVORT CU COPIL DE 11 ANI CE V-A CRESTE CU UN SINGUR PARINTE PLUS TRAUMELE PSIHICE PENTRU TOTI MEMBRII FAMILIEI SI PENTRU RUDELE APROPRIATE.

Inteleg ca l-ai actionat in judecata pe escroc. Esti prima persoana ce face asta si spune asta.

Am aflat chiar azi despre o nenorocire similara, culmea tot cu un copil de aceeasi varsta, dar...in familie chiar de psihanalist!

Oameni intelectuali, cu cariere prestigioase (pe astia se mizeaza, asti-a sunt "baza" de recoltare a banului pentru lichele!) se distrug, ajung nenorociti in unica viata ce o au...pentru ca unuia dintre ei, culmea! si psihanalist!, i s-a nazarit ca e mai bine sa se iubeasca pe sine in loc de partener de viata, in loc de parintele copilului lui "ce i l-a dat Dumnezeu", e mai bine sa se chinuie si el si partenerul de viata ca urmare a deciziei sale de rupe familia si a ajunge la..., in loc sa invete sa dialogheze in familie, sa stie de Dumnezeu si sa ajunga la dragostea adevarata, aceea cu si de la Dumnezeu!

Ma oripileaza sa aud ca apar din ce in ce mai multe cazuri de oameni nenorociti de psihanalisti odiosi, obsedati de bani, falsi ! Dar trebuie spuse! Si ma bucur ca ai aparut Cargo sa spui, nu imi vine sa cred ca s-a intamplat sa vina cineva sa spuna, speram..., dar...

Desigur, iti compatimesc situatia, regretabila.

Daca ai inceput lupta, du-o pana la capat. Esti un om minunat, curajos, daca ai putut sa spui! Dumnezeu cu tine, in tot ce vei face!

"Spun, pentru ca nu pot sa nu spun", am tot zis pe acest blogg, in timp ce multe persoane ma condamnau la moarte pentru ca am invitat la decenta, la iubire de Dumnezeu si de aproape, am considerat si consider psihanaliza periculoasa, o infractoare, in sine.

E la nevasta lui PAPADIMA cazul pe care l-am aflat azi (ieri, in fapt, e deja...trecut de miez de noapte), pe care-l are
"indrumator" VDZAMFIRESCU "al tau" !
Are indrumator puternic asta, Zamfirescu, iti dai seama ce e la ala si la nevasta-sa, pe cati au distrus si distrug pentru bani?

Nu ma mai mira nimic in psihanaliza, la ce se intampla si....

"DACA NU MAI EXISTA PSIHANALISTUL ...x sau y SI PSIHANALIZA, MA OMOR SAU DISTRUG CE M-IA MAI RAMAS ADICA FAMILIA" (Cargo)

...Am trecut si eu prin astea, draga Cargo! Asa e, e o tragedie..., ajunsesem ca drogata, nu mai stiam de mine, de viata, de..., dar eram..."fericita"!
Eu m-am salvat si mi-am salvat si familia DOAR pentru ca l-am descoperit pe Dumnezeu, altfel...

Se poate ajunge, din pacate, Cargo,...sa iti lasi partenerul de viata si copiii nenorociti, sa iti ingropi parintii cu zile pentru ca...asa i s-a nazarit unui nenorocit de psihanalist, ca sa te distruga si pe tine si sa distruga si acea familie, sa-si ia banii de pe urma "mortii" tale, desi ghilimelele de multe ori nu mai au sens in astfel de cazuri...Daca nu au loc in codul muncii, poate ar trebui trecuti la "pompe funebre"!

Eu astept sa revii pe blogg sa spui...Se poate sa fi venit vremea cand vor ajunge in puscarie cateva exemplare, si apoi...

Legala, da..., "legala" aceasta mizerie, " a dreacului" rau !

26/9/07 02:08

V. S-a mers pana acolo incat...pur si simplu "dl" D.Biftoi posta ceva personal, discuta cu cineva...(chiar si din grupul sau!) si, dupa un timp, stergea si postarea persoanei cu care discuta, si pe a sa.


Cristian Burcos said...
ada

fii atenta ca ti-a sters si tie comentariul :)

si, culmea... si l-a sters si lui :))

:))

24 septembrie 2007 21:03

VI. Iata si un ultim comentariu pe care l-am postat pe noul blogg:

alpha said...

Probabil ca, daca n-ar fi o buna parte din insii si insele ce s-au erijat in "promotori" de psihanaliza in Romania, daca nu ar fi fost oameni cu prestatii atat de jalnice si daunatoare "clientelei", inclusiv precum unele dintre persoanele de pe "Cafe...", pana si din psihanaliza ar fi putut iesi cat de cat ceva...minimal folositor.
Asa insa, cu atatea mizerii..., nicio sansa!

Scopul scuza doar mijloacele: banul, asta e scopul, ca sa stoarca la maxim "clientul", sa-l distruga, sa-l tina in terapie pana..."crapa" el sau altii de prin jurul lui. Nu mai zic de orgolii si infatuare, ura proverbiala a psihanalistilor sau "psihanalistilor" intre ei, nepasarea cronica de nevoile reale ale "clinetului" (la teorie, si asta iluzoriu, e "bine", ani de zile...canapea, super!, curge banul la greu, da-i naiba cu...problemele lor!) si plasarea total in afara lui Dumnezeu, cu consecinte nefaste asupra individului, familiei si societatii in general.
27 septembrie 2007 03:57

...Imi cer scuze si dvs, domnule Martin, ca v-am rapit din timp, dar am dorit sa fac aceste precizari deoarece dvs ati postat acolo, ati vazut postarea "dlui" Biftoi si e foarte posibil sa va fi format o idee pe acea postare (redata si in ce mi-am permis sa expun la dvs, mai sus) falsa si tendentioasa, a "dlui" Biftoi...

Succes in ce munciti, dle Martin !

Unele din discutiile si re-postari ale mele sunt si pe

http://replicalacafegradiva.blogspot.com/

Cu stima,
Alpha

Unknown said...

Sa revin si eu, Mihai Teodor or Mihai Tudor - dupa cum preferati-, imi lipsea prostia numita disputa in Romania. Uneori, in ciuda educatiei mele, si a faptului ca provin dintr-o familie care a suferit mai mult din pricina comunismului, imi lipseste a ma "tigani" cu alde Bella or Baftoi. Nu de alta, dar sunt roman, oriunde as fii...
S-a scris ca educatia aleasa a d-nului Lucian Delescu nu garanteaza cunostintele, sau ma rog, valoarea cunostintelor acumulate... Mmmm, specific romanesc, probabil sub aspectul ca asa recunosc Bella si Baftoi sensul cuvintelor maioresciene "Forma fara fond".
Hei bine, faptul e interesant pentru a recunoaste de ce Romania e privita ca si o cultura "mica" in comparatie cu francezii, carora d-mnul Delescu li s-a alaturat pentru ceva ani buni, sau in comparatie cu americanii, care au facut in fals si din o tara de aurari si cowboy una din cele mai stiintifice modalitati de a utiliza termenul de "universitate", si carora m-am alaturat si eu.
Co doua carti publicate in Romania inainte de varsta de 29 de ani, am fost numit "incompetent". In Statele Unite, cu doua articole extrem de bune, am primit acceptul Universitatii din Chicago si a laboratorului Argonne de a continua mai multe proiecte cu ei in ceea ce as numi stiinta secolului 21, inteligenta artificiala. Am studii de matematica si de filosofie, si am publicat in mai multe domenii de cat am studiat vreodata in Romania. Lucian Delescu, pe care am avut onoarea de a-l avea ca si student, reprezinta poate una dintre putinele sperante de a vedea din nou un roman "infiltrat" in sistemul filosofic american, asa cum odinioara Eliade sau Culianu au facut-o, si cum, in prezent, nu o face nimeni. Si credeti-ma, am vazut in 7 ani aici de ce...
Pentru a se autodepasi, pentru a intelege lucrurile altfel, si nu in ultimul rand, pentru a-si satisface propria cunoastere filosofica intr-un sistem mult mai bine alcatuit, Lucian Delescu a parasit Romania pentru Franta si Statele Unite, si va spun sincer, asteptam multe de la el.
Argumentul meu prezentat mai sus nu se vrea a fii constructiv. Asa cum am spus, simt nevoia de ma certa ca si mustele in agora, si ma indoiesc ca Lucian Delescu a facut bine in a intra in polemica cu Baftoi. Persoanelor experte in a scrie adrese pe scrisori, noi, cei plecati, le suntem inferiori... Prin urmare, considerati mesajul meu drept unul trist: numai Baftoi va ramane in Romania, sa participe la "renasterea" culturii romanesti, cu iz pshihologic. Iar noi, elitistii, burghezii, vechii tineri cu tendinta enciclopedica, ne vom multumi sa suspinam in tacere departe de tara, asteptand cu nerabdare sa ne intoarcem (sic!)

Mircea Ordean said...

Un domn Alpha / Anonimus spune mai sus:
"CERT, psihanaliza e o cacealma, o iluzie, o vrajeala, e terapia urii, e contra om, contra individ, contra familiei, contra societatii".

Am o părere diferită.
Adică opusă.
Simt că mie psihanaliza mi-a fîcut bine, deşi încă mi-i greu să nu mă mai pot îmbăta cu apă rece.

Mircea

Mircea Ordean said...

Tot eu.

"Bineinteles ca s-a sters postarea mea...Ura e maxima! ", se mai scrie...

Păi, pe mine cel puţin, psihanaliza m-a învăţat să fiu ceva mai atent cînd mi se pare că, de pildă, mă urăşte grozav altcineva... Şi nu cumva mă urăsc eu atunci, dar nu am curaj să mi-o spun, inclusiv pentru că mintea mea se fereşte de lucruri aşa-zis ilogice...

Mircea Ordean said...

cargo said...
...VASILE DEM ZAMFIRESCU /.../ chiar daca ceilalti membri nu vor si nu accepta psihanaliza el spune pacientului ca trebuie sa se impuna."

Păi, dacă un om matur are nevoie de acceptul familiei pentru o terapie oarecare, atunci realmente are nevoie de psihanaliză... Tocmai pentru că sînt matur şi demn de luat în seamă, nu cer ACCEPTUL familiei.
De obicei însă, familia trecută şi prezentă îmbrobodeşte într-atît un membru că negrul e alb, că acela trebuie să ceară voie pentru gesturi, acţiuni care îl privesc doar pe el.

"Oare care sunt rezultatele /.../ s-a ajuns la divort,un copil de 11 ani v-a creste cu un singur parinte plus traumele psihice pentru toti membri familiei si a rudelor apropiate."

Iar, păi:
Care e problema? Divorţul? Dar să stai cu cineva care te tîmpeşte pînă să ceri voie la terapie, asta e treabă ca lumea?
Divorţul sperie doar pe cel foarte atent la gura lumii. Altminteri, un cu scaun la cap acceptă că viaţa îl poate duce la un moment dat prin locuri nefericite, că de-aia e viaţa şi nu poveste despre ea...
În ce priveşte copilul..., el rămîne doar cu un părinte doar în viziunea celor care, în aşa situaţiei personală, or nu ar da voie celuilalt părinte să fie cît de cît preajma copilului, ori nu ar fi interesat să-l mai vadă... Poţi fi despărţit şi în acelaşi timp un tată, să zicem, bun, valoros, luat în seamă - căci contează enorm aceasta din urmă...

Cît priveşte traumele membrilor familiei şi chiar rudelor, aia e problema lor. Zic asta pentru că un tip, precum cel din situaţia relatată de Cargo, nu omoară pe nimeni, doar îşi afirmă existenţa de om matur.

Plus.
Dacă rudele de gradul doi ale familei au sensibilităţi lezate de aşa comportament, păi n-au decît să se trateze ele...


"CE ati avea de spus voi cei care sustineti psihanaliza daca un membru al familiei voastre ar spune;DACA NU MAI EXISTA PSIHANALISTUL VDZ SI PSIHANALIZA MA OMOR SAU DISTRUG CE MI-A MAI RAMAS ADICA FAMILIA."
Am îndoieli că citatul cu majuscule este real. Asta pentru că ceeace i-a rămas acelui tip nu este familia (care de fapt îi e o puşcărie sinistră), ci propria persoană.
Că veni vorba, dacă acelui tip i-au mai rămas puţine în viaţă, vina e a celor pe care i-a avut în preajmă, acum sau în copilărie. Şi care i-au tocat sistematic aripile vitale.

Revin.
Dacă spune cineva din familia mea treaba asta, îi spun că-i respect opţiunea. Dacă el zice acele lucruri, păi o avea toate motivele din lume să o facă.
Care-i problema că omul e interesat de psihanaliză? Ce e dramă aici?
O dramă apare deseori doar cînd apropiaţii noştri fac aşa ceva din nimic, iar noi ne devenim, pe acea linie, foarte curînd proprii călăi.

Anonymous said...

Beautiful underwear portal to
acqure CK at unbelievable price.
Please visit http://www.chilotick.com. Ship all over the world !

Anonymous said...

reported many people repayment the financial products on time as well as while not effects
A respected debt charitable organisation needs the sheer numbers of persons making use of these folks intended for benefit above payday cash advance money owed so that you can twin this. unsecured debt charitable trust states that all-around used your short-term, great curiosity fiscal loans this season. That charitable organization suggests a couple of years ago numerous people with them was simple.
o wiele więcej znajdziesz tutaj
pożyczka prywatna sąd
kredyt pozabankowy kraków
nasz adres oraz kontakt
pożyczka na dowód

http://kredytybezbik24.net.pl
http://szybkapozyczka24.info.pl
http://pozyczki-prwatne.org.pl

Anonymous said...

Este adevarat, psihanaliza este o mare cacialma, iar unii psihanalisti romanii nu stau deloc bine cu logica, morala si cu caracterul. Unii sunt evazionisti fiscali (pe facebook au cont ca au cabinet dar ei nu apar nicaieri pe copsi). Astept vremea cand vor fi verificati de fisc, mai ales ca exista o modalitate prin care unii pot fi prinsi cu mâța-n sac: sa se ia dosarele celor care au facătu analiza si sa se verifice daca s-au eliberat chitante.